Főoldal Cikkek Könyvek Ajánlataim Kapcsolat

HATÁSTÖBBSZÖRÖZÉS

A mondás úgy tartja, hogy "az idő pénz" , ennek ellenére sokkal inkább azt kellene mondanunk, hogy az idő élet, elsősorban a mi életünk.

Az idő múlása ellen semmit sem tehetünk. De hogy milyen tartalommal töltjük meg, és főként mennyire értelmesen - milyen érzésekkel és minőségben - éljük át a ránk szabott néhány millió percet, az már rajtunk múlik!

Az alkalmazottak és a vállalkozók többsége egyre többet dolgozik egyre kevesebb pénzért. Ők egy véges dolgot bocsátanak áruba, az idejüket.

Egy nap pedig csak 24 órából áll, így csak adott összeget kereshetnek egy nap alatt. A pluszmunka bevállalása is időkorlátozott, arról nem is beszélve, hogy ha túlzásba visszük, annak az egészségünk és a családi életünk is kárát látja.

A nagyvállalkozók és a befektetők már megértették, hogy az idejük és a pénzük hatványozásával kikerülhetnek az állandó mókuskerékből. A legtöbb embernek azonban nincs arra elegendő tőkéje, hogy mindezt megtegye.

Számukra egy Network Marketing üzletben lehetőség van arra, hogy megsokszorozzák az erőfeszítéseiket és többé ne kelljen az idő és a pénz szorításában élniük. A hatástöbbszörözést ebben az esetben a munkatársak személyének és idejének az összeadódásával lehet megvalósítani. Az amerikai olajmilliárdos, J. Paul Getty mondta egyszer:

"Inkább részesülök 100 ember erőfeszítéséből 1%-kal,
mint a saját magam erőfeszítésének 100%-ából."

A nagy számok törvénye alapján minél több embernek adjuk át a tudásunk és a tapasztalataink, annál több az esélyünk rá, hogy tovább megy az információ és ez egyre több ember számára biztosítja hogy ne csak pénzük, hanem idejük is legyen.

Internetes eszközök és szolgáltatások (honlap, blog, hírlevél rendszer...) használatával, - online távmunkával - feladataink nagyrésze automatizálható is, így nem attól függ többé a bevételünk, hogy hány órát töltöttünk munkával, hanem attól, hogy milyen minőségben és milyen hatékonysággal dolgozunk.

Internetes eszközeink elvégzik helyettünk a szelektálást is, így már csak azokkal kell közvetlenül foglalkoznunk, akiket valóban érdekel az ajánlatunk.

Persze ahhoz, hogy mindez olajozottan történjék, létre kell hoznunk a saját online rendszerünk, gondoskodnunk kell arról, hogy különböző eszközökkel egyre több emberhez jusson el a honlapunkon, blogunkon kínált termék/szolgáltatás/üzleti lehetőség. Egy ilyen rendszert felépíteni nem megy máról holnapra, de egyszer kell felépítenünk, és utána már csak felügyelnünk kell, időnként pedig a megváltozott piaci helyzethez mérten változtatni.

Robert T. Kiyosaki: Cash-Flow négyszög könyvének a bevezetőjében van egy tanmese, amely mindezt elég jó szemlélteti.

Az alábbi videó - Pablo és Bruno története - egész jól szemlélteti mindezt. A videó Burke Hedges - Tanmese a csővezetékről (The parable of the pipeline) című könyve alapján készült.


Kellemes, és hasznos időtöltést kíván:

Szenyán Ildikó
szenyanildiko@neadjafel.hu
06-20-9-344-154
Skype: Energildi
 

 

Webdesign - Szenyán Ildikó 2005-2010 © Minden jog fenntartva!